فیلدهای جستجو

۰۲۱-۸۸۳۹۸۵۷۵ ، ۰۲۱-۸۸۳۹۸۵۲۸

هر روز هفته از ساعت ۹ تا ۲۰ پاسخگوی شما هستیم




بسته بازرگانی سپیدار

شامل سیستم حسابداری ، دریافت و پرداخت ، تامین کنندگان و انبار ، مشتریان و فروش

در بسته بازرگانی سپیدار داریم :

حسابداری:
طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می شود
اطلاعات به هنگام مالی، تاثیر عمده‌ای در تصمیم گیری‌های صحیح و به موقع بنگاه‌ها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار می‌تواند علاوه بر نگهداری و کنترل حساب‌های مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارائه کند. همچنین طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفا‌تر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می‌شود
تامین کنندگان-انبار :
شرکت‌ها و واحدهای صنعتی موفق، دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود می‌دانند. به دلیل زیاد بودن حجم ورود و خروج کالا و ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و اطلاعاتی بین انبار، خرید، تولید و فروش، نرم افزاری کارآمد و جامع نیاز است که ثبت و به روز نگه داری این اطلاعات را تسهیل کند. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار می‌دهد
دریافت و پرداخت:
استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی، می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری کند.
مشتریان-فروش :
سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیت‌های بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. این سیستم به شما کمک می‌کند فعالیت‌های فروش و پاسخ گویی به مشتریان را به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان سامان بدهید. با استفاده از اين سيستم شما مي توانيد اطلاعات و سوابق مشتريانتان را آرشيو كنيد و به گروه بندي آنها بپردازيد. همچنين ميتوانيد گزارش هاي مختلفي مانند گزارش هاي فروش فصلي، نمودادهاي فروش روانه و ماهانه و گزارش تجزيه سني بدهكاران را در اختيار داشته باشيد.

مزایا و منافع:

سیستم حسابداری سپیدار:

چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار می‌دهد.
ثبت دفاتر قانونی را به ساده‌ترین روش ممکن برای شما فراهم می‌کند.
عملیات پرحجم پایان سال مالی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.
گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد.
تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز را به سادگی انجام می دهد.

سيستم دريافت و پرداخت سپيدار:

اطلاعات به روز و جامعي از تمام حساب هاي بانكي و صندوق هاي خود داشته باشيد
عمليات مربوط به دريافت و پرداخت را به سرعت و سهولت انجام دهيد
عمليات مغايرت بانكي را به راحتي انجام دهيد و گزارش آن را تهيه كنيد

سیستم تامین کنندگان-انبار :

تسهيل كنترل موجودي كالا و نعيين مانده حساب تامين‌كنندگان
پيگيري آسان عمليات مرتبط با ورود و خروج انبار
کنترل کامل فرآیندهای خرید و ارتباط با سیستم دریافت و پرداخت و فروش

سیستم مشتریان و فروش:

سامان دهی سریع و آسان به فعالیت‌های فروش خدمات و پاسخ‌گویی به مشتریان را در کوتاه‌ترین مدت
در دست داشتن اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان
جلب اعتماد مشتریان

 

امکانات :

طبقه بندی حساب‌ها در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی
تعیین ویژگی و مشخصات حساب‌های معین به صورت ریالی و ارزی
امکان پیگیری و ردیابی اطلاعات و ماهیت حساب‌ها
ثبت اطلاعات اسناد به دو صورت موقت و دائم و شماره گذاری خودکار
طبقه بندی اسناد حسابداری بر اساس نوع آن (افتتاحیه، اختتامیه، بستن حساب‌ها و سیستم صادر کننده)
امکان ارسال و دریافت اطلاعات در قالب Excel و Text
انجام عملیات بستن حساب‌های موقت (سود و زیان) و دائم (برای انتقال حساب‌ها به یکدیگر) و صدور سند اختتامیه
امکان تعیین حقوق دسترسی
امکان صدور سند کل برای نوشتن دفا‌تر قانونی بر اساس آئین نامه ثبت دفا‌تر مکانیزه وزارت دارایی
امکان گزارش گیری از سطوح کلی تا ریز‌ترین سطح به صورت کلی یا به تفکیک دلخواه کاربر
گزارش از مانده و گردش حساب‌های بانکی و صندوق به تفکیک
دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت خوان
امکان راس گیری دریافت ها و پرداخت‌ها
دریافت و پرداخت چک‌های تضمینی
امکان تسویه دستگاه کارت خوان
چاپ چک و کلر بانک
ثبت تمامی فرایندهای گردش چک
لیست چک‌های سررسید شده و در جریان وصول
کنترل مانده منفی حساب‌های بانک و صندوق
تعريف انواع مختلف فروش و صدور اعلاميه قيمت بر اساس نوع فروش
صدور صورت حساب مشتريان
محاسبه خودکار ماليات بر ارزش افزوده
امکان راس گيري فاکتورهاي هر مشتري
امکان تقسيط کل يا قسمتي از مبلغ فاکتور در تعداد اقساط دلخواه کاربر
امکان استفاده از حالت‌هاي متعدد گزارش‌گيري(در قالب گزارش مرور)
امكان تهيه فايل خريد و فروش فصلي، نمودارهاي فروش(ماهانه/روزانه)، سود و زيان فروش، اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده و گزارش تجزيه سني بدهكاران
مکان قیمت‌گذاری موجودی کالای انبار در زمان‌های دلخواه و به روش میانگین موزون
یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
امکان انبارگردانی
امکان تعیین نقطه سفارش کالا
کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
ردیابی یک عامل تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا … ) مواد یا محصولات در هر انبار برای اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش
نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش اصلی و فرعی کالا
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
نگهداری تصویر کالا